Bendrosios nuostatos:
- Klientas privalo susipažinti su mūsų parduotuvės aukslyte.lt taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais kitais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai pateikia užsakymą.
- Neatsakome už patirtus nuostolius tuomet, kai problemos atsirado Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra vieša ir pateikiama šiame puslapyje.
- Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame surašytos užsakytos prekės bei nurodomi Kliento pateikti duomenys.
- Gavę pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigojame įvykdyti užsakymą.
- Apmokėjimas laukiamas 5 darbo dienas, neapmokėjus užsakymo jis panaikinamas.
- Užsakymai nesumuojami, kiekvienas užsakymas siunčiamas atskirai.
Prekių pristatymas:
- Rudens katalogo augalus įsipareigojame pristatyti iki lapkričio 15d.
- DĖMESIO: skirtingų kategorijų augalų siuntimo data gali skirtis! ATIDŽIAI SKAITYTI APRAŠYMUS, bus mažiau nesusipratimų! AČIŪ už supratingumą !!!
- NENURODŽIUS OMNIVOS adreso, siunta siunčiama į artimiausią pagal Jūsų adresą paštomatą.
- Prekės siunčiamos OMNIVA PAŠTOMATAIS.
- paštomato adresą nurodyti pastaboje.
- augalus išsiunčiame per 2-4d. po užsakymo apmokėjimo.
Pristatymo įkainiai Lietuvoje:
- Omniva (paštomatai) – 4.00 €
Prekių grąžinimas
Įsigiję prekių internetu, turite teisę per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami apie tai el. paštu: aukslyteinfo@gmail.com
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, galite grąžinti pirkinį mums per 14 darbo dienų, kurios skaičiuojamos nuo pristatymo dienos. Nekokybiška prekė bus nemokamai pakeista nauja arba Jums bus grąžinti už prekę sumokėti pinigai. Pinigų grąžinimo atveju nuo sumokėtos sumos atskaitomos su logistika susijusios išlaidos.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t.y. turi būti nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šio punkto reikalavimai netaikomi tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios ji buvo pateikta Pirkėjui;
- grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimą įrodantį dokumentą.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintu Mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktu, „Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos„. Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.
Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti ir tuo atveju, kai jam parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas prekės pirkimo–pardavimo momentu pasibaigęs. Daugiau informacijos ir nuoroda į teisės aktą čia.
Prašymą/skundą dėl internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti užpildydami prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/. Pildant prašymą/skundą būtina nurodyti šį el. paštą – aukslyteinfo@gmail.com
Jei pirkėjas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.