Bendrosios nuostatos:

  1. Klientas privalo susipažinti su mūsų parduotuvės aukslyte.lt taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais kitais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai pateikia užsakymą.
  2. Neatsakome už patirtus nuostolius tuomet, kai problemos atsirado Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra vieša ir pateikiama šiame puslapyje.
  3. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame surašytos užsakytos prekės bei nurodomi Kliento pateikti duomenys.
  4. Gavę pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigojame įvykdyti užsakymą.
  5. Apmokėjimas laukiamas 5 darbo dienas, neapmokėjus užsakymo jis panaikinamas.
  6. Užsakymai nesumuojami, kiekvienas užsakymas siunčiamas atskirai.

Prekių pristatymas:

  • Pavasario katalogo augalus įsipareigojame pristatyti iki gegužės 11d.
  • DĖMESIO: skirtingų kategorijų augalų siuntimo data gali skirtis! ATIDŽIAI SKAITYTI APRAŠYMUS, bus mažiau nesusipratimų! AČIŪ už supratingumą !!!
  • NENURODŽIUS OMNIVOS adreso, siunta siunčiama į artimiausią pagal Jūsų adresą paštomatą.
  • Prekės siunčiamos OMNIVA PAŠTOMATAIS.
  • paštomato adresą nurodyti pastaboje.

Pristatymo įkainiai Lietuvoje:

  • Omniva (paštomatai) – 4.00 €

Grąžinimo politika

Prekės įsigytos mūsų ūkio e.parduotuvėje (https://aukslyte.lt/) yra negrąžinamos!


Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintu Mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktu, Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos. Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Prašymą/skundą dėl internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti užpildydami prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/. Pildant prašymą/skundą būtina nurodyti šį el. paštą – aukslyteinfo@gmail.com

Jei pirkėjas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.